2017-08-31

Jak powstaje ocena Agenta?


Przy każdym z Agentów widnieje ocena, która została przedstawiona w graficznej formie pięciu gwiazdek. Aktywne (podświetlone) gwiazdki wskazują na końcową ocenę całkowitą danego Agenta. 1 gwiazdka oznacza najniższą możliwą ocenę Agenta, 5 gwiazdek – najwyższą.


Ocena agenta wynika ze średniej arytmetycznej  wartości dwóch parametrów:

 

  • wyników pracy Agenta w sieci Metrohouse, czyli pozycji w wewnętrznej klasyfikacji Leaderboard uzależnionej od aktywności sprzedażowej Agenta (Agent w zależności od miejsca w Leaderboard może otrzymać od 1 do 5 pkt.)
  • subiektywnej oceny Klientów (średnia arytmetyczna ocen) wyrażonej w ramach oceny od 1 do 5 gwiazdek.

Jak mogę ocenić swojego Agenta?


Możesz to zrobić na 2 sposoby:

 

  • rejestrując  się za pomocą Facebooka na stronie www.metrohouse.pl - po zarejestrowaniu się na stronie otrzymasz dostęp do kilku ukrytych funkcji strony oraz otrzymasz możliwość dodawania opinii o Agentach. Możesz się zarejestrować klikając w prawy górny róg (Logowanie/Rejestracja).
  • po otrzymaniu unikalnego linku z systemu CRM z prośbą o ocenę Agenta. Link możesz otrzymać w trakcie współpracy z Agentem, jak również po zakończeniu współpracy.
     

Przeczytaj koniecznie: Polityka Dodawania Opinii o Agentach

 

 

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Chciałbym przekazać, że Pan Arkadiusz Żerański jest profesjonalistą w każdym calu. Punktualny, konkretny, dyspozycyjny, merytorycznie przygotowany, aktywny. Zależy mu zarówno na dobrym imieniu firmy, jak i świetnej obsłudze klienta. Serdecznie dziękuję, że mogłem współpracować z profesjonalistą jakim jest Pan Arkadiusz. Zazdroszczę, że posiada Pan takiego pracownika w swoim teamie."

— Patryk S., Warszawa